Elisatrgt Merhaba arkadaşlar, biogaia kullanıyordum kızım için fakat tek başına işe yaramadı samp simpleks alıcam bugün ikisini beraber nasıl kullanıyorsunuz bebeğim 21 günlük. Kaç damla ve saat kaçta kullanayım biogaiayı aksam 7 gibi kullanıyordum. Yardımcı olursanız cok sevinirim.
Kelebekce06 Elisatrgt Ben biogaiga yı tek sabah uyandığında veriyordum 5 damla , akşama kadar karnı gaz dolabilir erken saatte vermeyi deneyin doktor öyle demişti bizde işe yaradı
Hanifeckr Elisatrgt maflor damla ve metsil kullanın. Sap simplex benim bebeğime ağır geldi 2 aylık daha çok şiddetli ağlamaya başladı
Alparslaninannesii Elisatrgt canım ben bio kullanırdım her gün akşam aynı saatlerde verirdim bide ben her yemekten sonra bebeşim 2 aylık olana kadar kimyon çayı içerdim bide çok dikkat ederdim yememe içmeme
Moonlightttt Biogaia sabah 5/ sub simpleks günde 3kez 5 damla(ama bebek günde 2kereyle falan rahatliyorsa az verdim)
gonulcengiz Nurse harweys kullanıyoruz. Memnunuz, hem de içeriği doğal. Bir de, denemediyseniz diye söylüyorum, rezene ve kimyon kaynatıp için, faydası olacaktır inşallah.
Moonlightttt Elisatrgt hatta ben sancısı çok az oldugu günlerde sadece gece 5damla verdim. Bebeğe göre ayarlayın ama maksimum 15damlaydi diye hatrliyorm 🤗
Kelebekce06 Zezz Kullanım şekli 5 damla ve düzenli doz ve kullanımda fayda alırsınız . Aynı zamanda bağırsak probiyotiği bu damla .
Zezz Kelebekce06 benim kocam ailesi pihpirikli hic verme taraftari degiller ama fayfasini gorduk bu sekilde
fazilet001 Ayy kullanmadığım ilaç kimyon kalmadı dökülen paraları saymıyorum bile hiç birinin etkisi olmadı yine agladi yine agladi ne smn 3 aylik olduk tik bitti herşey çok şükür mevlama şimdi 4 aylik kendi birt birt hallediyor.
Elisatrgt Alparslaninannesii ben de içiyorum kimyon cok terliyorum sonra terim soğuyunca bir anda soğuk terliyorum gazım oluyor kendimin o da bebeğe mi geciyor anlamadım