58vildan Sena1997 dirak çocuk cerrahiye bi gösterin canım benim oğlumda daha kalın bayramdan sonra gideceğim doktora emmede pek problemimiz olmadı ama memeyi tam kavrayamıyor 9 aylık bebeğim bu zamana kadar gelebildik
Sena1997 Zeynebim2323 bebek emmede zorlanıyor konusmada problem oluyo dis ayrikligi olusuo diye biliyorum
Deletedmom0051 @Sena1997 Emmede bir sıkıntısı yoksa bence problem değil, benim kızımın da dudak bağı bu şekilde. Tahminimce dişleri biraz ayrık olacak. Sıkıntısı olduğunu düşünüyorsanız doktoruna bir sorun.
Sena1997 Deletedmom0051 emmede sıkıntı yok fakat tutmada problem var cok zor tutuyor siz doktora sordunuz mu ben doktora dudak bağından supheleniyorum dedim o dil bağına bakti
Deletedmom0051 Sena1997 emmede ya da tutmada bi sıkıntısı olmadı bebeğimin şimdi 6 aylık oldu. Doktoruna da sormadım çünkü ailemizde dişleri seyrek olan çok insan var. Bebeğiniz yenidoğan sanırım meme tutamama ondan kaynaklanıyor olabilir.
58vildan canım konuşmada falan bişeylik yapmıyor ama emmede zorluk ve diş ayrıklıgı oluyor genellikle 12 yaşlarında falan dudak bağını yakıp tel takıyorlar oda ayrık çıkmama ihtimali var tabi