Arkadaşlar merhaba, 6 buçuk aylık bebeğim iki üç gündür emmiyor birini en fazla 3 birini 2 dk emiyor, sadece geceleri uyurken uzun emiyor. Göğüslerim boşalmıyor ve karnı doymuyor doymadığı için gündüzleri uyuyamıyor. Var mı aranızda bu aylarda bu sorunu yaşayan 😔 Emmediği için sütüm kesilicek diye de korkuyorum sağmaya pek vaktim yok 😔