Mirackaran06 Bebeğim uyanınca altını değiştiyorum, sırf geri uyusun diye pişik olmasın yavru bunu yanlış buluyorum bu birincisi , daha sonra besliyorum bir 5-10 dk kucağımda yatar pozisyonda tutuyorum ki emdiği sütü hemen geri çıkarmaması için bebeğin gazının 5-10 dk sonra çıkarılması gerekiyor. Daha sonra poposuna sırtına şefkatle okşayıp vurup gazını çıkarıyor sarılıyorum ve uyuyor .