Tubacnr0 sütüm bitene kadar sağıyordum ben, makinenin yetmediği yerde elimle destekliyordum. Çok çekiştirdiğim için hatta sarktı göğüslerim biraz, yeni yeni toparlanıyor. Tamamını sağdığınız için yağlı sulu diye düşünmenize gerek kalmıyor, usül budur bu arada. Tamamen sağmazsanız bir süre sonra göğsünüz sağdığınız miktarda üretmeye başlayacaktır. Bebeğe verirken de hafif çalkalayın, sütün sulu ve yağlı kısmının karıştığından emin olun