SONshine Kızlar bebeğim doğduğundan beri ne emzik ne biberon seviyor. Biberon sevmediyi için su da içmiyor sadece memeyi görünce gözleri parlıyo 😫ek gıdayı yiyo ama biberonda olan hiçbirşeyi sevmiyor🤦🏻♀️ var mı bu duruma çare bulan?
TospikDefneninAnnesi SONshine ben alıştırma bardağı aldım ama pek kullanamadık. O yüzden çay bardağıyla veriyorum canım. Güzel içiyor.
BerrinMercan SONshine biberonla su verilmesi önerilmiyor aventin 6 ay sukuğunu aldım ucu yassı damağına oturuyor dişleri kaşındiği için sürekli aylığı kemirmek istiyor o sırada içiyor deneye bilirsiniz ilk zamanlar benimkinde istemiyor ve suratını buruşturuyordu
Cekuli SONshine aventin alıştırma bardağını kullandım ilk başta şuna 6buçuk aylık ve bardaktan bile içmeyi öğrendi onu bir deneyin isterseniz