Günaydın kızlar. Benim boyum uzun değil gobisim de var o yüzden kısa ve şişme montlar yakışmıyor. Sıcak da tutsun istiyorum açıkçası eskiden yine burdan bir parka almıştım çok sıcak tutuyordu ama çamaşır suyu değdi falan filan gitti. Simdi mont almak lazım sizce hangisi daha güzel