Minikelebekkk Kızlar merhaba 6 aylık olmak üzere bir bebeğim var kafası son iki haftadır falan göl oluyor resmen yattığı yastık komple ter çok fena ve sıkı giydirmedigim halde sadece kafası öyle nedeni nedir acaba bilen varmı ?
Ilknur55 Minikelebekkk inşallah belirtisiz çıkarır .bizim ki çok huzursuz, eli sürekli ağzında, uykusuz çok zorlanıyoruz.
Minikelebekkk -erCansu- buda olabilir aslında doktor demir ilacı bastlatmadi kansızlığı olduğu halde 6.ayda başla deyip ben başlayın artık ona bari
-erCansu- Minikelebekkk tabiki bı çok şeyi etkiliyor gelişim halsizlik iştahsızlık nasıl başlatması anlamadım ben 4 ayindna beri kullanıyorum ara ara test yaptırıp ona göre devam ediyoruz
Ilknur55 Minikelebekkk canım merhaba,kafa terlemesi bizim distenmis sanırım bugün dışı çıktı ve azalmisti dünden beri kafasının terlemesi onu söylemek istedim.
Minikelebekkk -erCansu- ya bilmiyordum devlet hastanesi başlattı ama özel hastaneye girmiştik muane için orda başlama birşey olmaz demişti siz demir ilacı olarak ne kullanıyorsunuz bize ozmn devlet hastanesi ferrum vermişti 2 3 günde bir kaka yapıyordu
-erCansu- Minikelebekkk ferrum, ferrosanol, sidefer, newvit 🤣🤣 hepsinden kullandık en güzel tedavi edici olan Ferro sanol ama içirmesi zor oluyor sonrasında ferrumda iyi
Minikelebekkk Ilknur55 Anladim canım bizimde yarın hastane randevumuz var bakalım doktora bir gösteririz ne der banada diş gibi geliyor çok huysuz çünkü