Kızlar 9.ay kontrolünde doktorumuz kan testleri istedi, içlerinde açlık glukoz da var doktorumuz gece 3’ten sonra uyanırsa emzirmeyin suyla kandırın yaklaşık 6 saat açlık olsun diyor ama şansımıza dişler bu ara çok fena ve gece 1 kere uyanan çocuk nerdeyse saat başı uyanıyor. Emzik veya su istemiyor ille alayım ille emzireyim istiyor yani 6 saat açlık mümkün değil. En az kaç saatlik olması gerekiyor bilen var mı? 1 ay olacak veremedik kanı