Eylulozden Emzirirken uyuyor beşiğine koyunca 5 dk sonra ağlayıp uyanıyor geceleri hep boyleyiz nedeni nedir acaba varmı bizle aynı durumda olan?
Cedene Eylulozden 0-4 ay arası ne yapacakları belli olmuyor maalesef 4. Aydan sonra yavaş yavaş düzene giriyor her şey canını sıkma bol bol bebeğinle vakit geçir sarıl canım şu an tek ihtiyacı sensin
Ucansupurge Eylulozden Beşik soğuk geliyor olabilir. Kucağındayken sırtına bir tane muslin at onunla uyut, muslinle birlikte yatır
MyEternalLoveNoyann Eylulozden senin kokunu istiyordur Benimkide öyle beşikte yatirmiyorum benimle beraber yatıyor malesef