tugbao 3.30da emzirmek icin kaldirdim. Normalde direkt uykuya geçiyodu. Emzirme sonrası gazını çıkarmamıza rağmen bu saat oldu hala uyumadı. Allahını seven üstüme uyku atsın. Memede uyuyo, beşiğine koyunca kıyameti koparıyo. Belim koptu, help! 😭
birfincantuzruhu tugbao Şuan sadece bildiği tek şey emmek☺ Bi yeri ağrır emer uykusu gelir emer uykusu olmaz emer hatta cani sıkılır yine emer ☺ Çünkü bildiği başka bisey yok şuan 🥰 Size ve kokunuza ihtiyacı var bu dünyayı tanımıyor karnınızdan çıktı ve şuan ortama çok yabanci🥰 Ayrıca henüz gece gündüz ayrımını da bilmiyor 🥰 Sabret annesi daha yolun başındasınız güzel günler bekliyor sizi🥰 Hayırlı olsun 🌸
tugbao birfincantuzruhu allah razi olsun sizden 🙏 babynestle yataga koydum, yanina yattim. 1.5 saat de olsa uyuyabildik. gercekten derdi kokummus. daha neler kesfedecegiz allah bilir 🥰