Ben kendim evde ıhlamur ve parol ile geçirdim günde bir tane ğarol içtim ve her gün ıhlamur sıcak şeyler 2-3 güne geçti ki ateşim dahi çıkmıştı buna rağmen her gün duş yaptım sıcak sıcak ve bebeğime geçmesin diye çift maske taktım gece gündüz uykuda bile çıkarmadım havaya mikrop yayılmasın bebeğimde hastalanmasın diye