Oğlum 7ay 12 günlük,ek gıdadan sonra emmesi azaldı,2 gündür geceleri emiyor ama uykuya dalamıyor mama verince uyuyor,sanırım regl döneminde olduğum için süt az geliyor. Desteksiz oturuyor,emeklemeye çalışıyor popoyu kaldırıyor ama henüz ileri gidemedi,heceler çıkarmaya başladı babıldıyor:) baba abba memme diyor şimdilik