13 ayık bir oğlum var neredeyse doğduğu günden beri emerek uyuyo. Özellikle son zamanlarda gece geç yatıp o kdr çok uyanıyoki kafayı yememe az kaldıııı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Asla uyuyamıyorum birde yaşına girdikten sonra hepten huy değişti gündüzde 1 dk durmuyo. Napcam ben bacılar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️