Minik12345 sütüm var ama maalesef erken doğum yaptığım için emziremiyorum bebeğimde biberon tembelliği var sağıp veriyorum meme uçlarım berbat halde ben düzeltiyorum sağdığım anda tekrar yara oluyor kısacası genelde mama veriyorum .
%80 mama veriyorum .
Bakma hemşire olduğuma terzi kendi söküğünü dilemiyor işte