Dimitrina_kovaceva Kızlar emzirmeye başlayalı sağ meme sol memeden bir tık daha büyüdü. Bebeğim daha 48 günlük emmeye devam ediyor. Acaba bu durumu düzeltmeye çalışsam nasıl yapabilirim ? Büyük olan memeyi mi daha çok emzirteyim yoksa küçüğü mü ? Yani emzirdigim meme mi daha çok büyür yoksa emzirmediğim meme mi daha çok büyür ? Sol küçük olduğu için onu da diğerinin boyutuna getirmek için emzirtmek mi lazım yoksa emzirtmemek mi onu söyler misiniz ? Daha yolun başında önlemimi almak istiyorum 😵💫
BENF Dimitrina_kovaceva sağ memeyi daha çok emzir . Çok emdiği meme daha küçük oluyor eşit miktarda emzir ☺️
Merveth Dimitrina_kovaceva hangi memeden emerse o büyür. Ben tek göğüs emziriyorum emzirdiğim göğsüm büyükken diğeri daha sönük. Sönük kalanı verdikçe büyüyecek kanallar süt dolacak
Dimitrina_kovaceva BENF aynı boya gelene kadar sağ memeyi emdireyim bari küçülsün hahahaha 😂 sonra eşit miktar emziririm. Önce sol memeyi sağ memeye yetişene kadar büyütmem lazım 😂😂😂
cocomelon33 Dimitrina_kovaceva amann emzir işte sırayla emzirme dönemi bitince normal hallerine döner umuduyla çok da şey etmiyorum😬😬
Moonlightttt Az emdiği gogsum daha küçük. Bu kişisel fizyolojik bir şey. Çoğu kişide de göğüs farkı var . Sıralı emzirmeniz gerekiyor mesela sağ emdi ise sonraki sol…..böyle hep ama hep dikkat ettim hiç ihmal etmedim yine de biri daha büyük,daha çok doluyor
Dimitrina_kovaceva Moonlightttt ay bir çok annede böyle sanırım sadeve içindeki süt farkından öyle göründü gözüme 😵💫