13rabia memede uyumaya başladığı zaman ya memeyi Çek yada uyandır bi şekilde uyutma çünkü bebeklerde uyku döngüsü olurmuş ara ara uyanıyorlarmış ve nasıl uyuduysa öyle uyumak istiyormuş o yüzden sürekli uyanıp meme istiyor. Her gün aynı saatte yatırmayı dene birde geç yatan bebek geç kalkar diye birşey yokmuş. Erken yatırmayı dene her zaman kaliteli olsun uykusu. Biraz sabır gerekiyor ama uyku düzeni tutturmak. Bazen ben uyutamadım eşim girdi devreye o uyuttu. Ama asla yatak odasından çıkarmadık uyku saati gelince. Şimdi kendi ağlıyor uyumak için akşamları. Senin ilk önce memede uyuma işini çözmen lazım sonrasında uyku saatini