Mom52115 Merhaba 4 kasım sabahı doğum yaptım gün içinde hazır kayısı suyu tükettim, sütüm ve bebeğin emmesi iyi ancak ıkınıyor. Kayısı suyu gaz yapar mı, sezaryenden dolayı iki gündür yemek yedirmiyor hastane
Leylaa_ Mom52115 Ben eve gelinceye içtim gaz yapmamıştı bebekten bebeğe fark edebilir . Neden yedirmiyor hastane ben akşamın 7 de doğum yapmıştım gece 1 de çorba içtim akşam 10 da meyve suyu bisküvi yedirdiler . Sabah normal kahvaltı mi yaptım .