Gamzemom Merhaba sevgili anneler. Ben geçen gün 2 numara biberon ucunu aldım fakat tek delik var gibi geldi bana. Diğeri kapalı gibi. Ben mi bilemedim. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi
34_21_23 Gamzemom ortadaki küçük olan delik diğeri değil. 0+ Ya göre deliği biraz daha büyük oluyor. 3 numarada 2 tane delik var
Gamzemom Zlm hım öyle mi deliğin yanında yuvarlak bir şey daha var acaba o mu falan diye düşündüm. Teşekkür ederim