MineMinel Kızlar 2ay 10 günlüğüz 2 aydır uykuya hasretim artık gücüm kalmadı 😞 uyumak istiyor karnı aç olduğu için uyuyamıyor uykusuzluğun verdiği sinirle ememiyor nasıl bir kısır döngü bu ve yarın sabah 9da aşımız var yarın nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
BabyAsiia MineMinel Farklı yerlerde sakinleştirip emzirmeyi denediniz mi? Ayakta, salonda, koltukta, yatarak, ters emzirme. Sakinlestirdikten sonra emzirin uyutmayı deneyin.
MineMinel Mom4565 mamadan dolayı meme reddi yaşadık biberon vermiyorum kaşıkla da ağlamaktan içemiyor 😞
Mariposa MineMinel emmesini sağlamak lazım aslında belki Baska sıkıntısı vardır emmiyorsa Gazi olabilir.
BabyAsiia MineMinel biz de meme reddi yaşıyoruz ama bunu ağlatarak bu şekilde yenemezsiniz. Ağlatmayın doysuj karnı uyusun.
Mom4565 MineMinel 😱😱 bacım iki aylık bebek kaşıkla nasıl beslensin biberon neden vermiyorsun ki yazık bebeğe tabi ağlar uyumaz böyle
Metsar MineMinel emzirme desteği alsanız nasıl olur. Birçok anne bu destekle bu tarz sorunlarından kurtuluyor.
MineMinel Metsar kaşık dediğimi herkes normal kaşık anlamış ama kaşıklı biberon kullanıyoruz doktorumuz onu demişti
MineMinel Sontvbukucu aynen öyle doktorumuz ve emzirme danışanımız her biberon vermende seni daha çok reddedecek dedi
Mom4565 Sontvbukucu ha normal biberon ha Kaşıklı biberon memeyi birakan Kaşıklı da da bırakır Zorlanip icemediginden sinirlenip ağlıyor bebek Ay vallah ben bu Türkiye deki doktorlari hiç anlamıyorum sen bilirsin ama normal biberon ver bence rahatça içsin bebek