Gizemisss bebeğin bulunduğu odada peteğin üzerine bi bardak su koy canım. nem olur burnu falan açılır iyi gelir. İçine evde nane yağı veya vicks varsa koyabilirsin bir iki damlacık. Nefesini burnunu açar. Ama yoksa da önemli değil.
ayaklarına da vicks sürüp kalın patik giydirmenin iyi geldiğini biliyorum çünkü çekik gözlüler her hastalığın ayaktan geldiğine inandıkları icin soguk algınlıgını bu şekilde tedavi edebiliyorlarmış.
emziriyorsan eğer her gün 1-2 bardak zeytin ağacı yaprağı çayı iç. O bebeğe geçer ve doğal bir antibiyotik etkisi olur.
tabi bu önerilerimi önce doktoruna danış camım hepsi doğal şeyler ama yine de sor öyle uygula. Allah acil şifalar versin . Kıyamam ben miniğime. Allahım tüm çocuklardan tüm hastalıkları alsın inşallah. Çocukların tırnağı dahi acımasın. İçim acıyor.