HazalMR Selam kızlar 8 aylık olcaz iki uc gun sonra asilsr neler ozelde yaptırıyoruz hangi aşıları olacağız bilen varmi
manicurist Ayda aşı yok 9.Ayda kan sayımı yapılıyor kızamık aşıları 9.aydaydı sanırım yalnış hatırlamıyorsam biri 9 diğeri 1 yaşındaymış kızamık için
Asafiminannesi manicurist devlet mi.ozele mi.gonderiyor.ucret aliyorlar mi cok.acemiyim.birsey bilmiyorum ogrenmek.icin.sordum
elifineylulu Asafiminannesi Saglik ocağı kendi yapıyor bir sorun görürse yönlendiriyor sen hangi hastaneye gidersen
manicurist Asafiminannesi genelde devlete yönlendiriyor fark etmez canım biz özelde yaptırıcaz sana kalmış bişey
elifineylulu HazalMR 8.ayda sağlık ocağı kan alıp bakmıştı 9.ayda ilk doz 1 yas da 2.doz aşılar var sadece
manicurist Zlm sağlık ocagindaki hemşire bana dedi ki 9. Ayda kizamık aşısı var 2. Dozuds 1 yaşında ama ben yaptirmicam sende yaptırma zaten 1 yaşında var neden iki kere vurduriyim dedi Ama ben yaptırıcam
Zlm manicurist hmm bana bişi demediler özellikle sordum ben artık aşısı var mı diye bir yaşına kadar yok dedi neyse bakarız o zaman gelince