Beyzabarut merhaba aynı dönemden geçtik birçoğumuz, ben ve bebeğim doğum sonrası yoğunbakımda kaldık, çıktıktan sonra memeyi tuttu ama
biberon da vermiş olsanız memeye karşı koymaları sizin ısrarınızla geçiyo🙏🏼
Merak etmeyin, ten tene temasla bebeğiniz tek zıbınlayken uygun oda ısısında göğsünüzde tutun onu, ara ara deneyin, nacizane tavsiyem avent in meme ucuna benzeyen biberon ucunu kullanın, memeye daha çabuk alışır,
hepsi geçiyor sadece sabır, istikrar☺️
Sağlıklı günler diliyorum