Kızlar Selam,
Bebeğim 7 aylık malesef işe geri dönmem gerekiyor. Bakıcıya bırakıcam fakat içime düşündükçe kasvetler basıyor. Bebeğini küçükken bırakan arkadaşlarım bebeğinizin psikoloji nasıldı,Gelişimini etkiler mi,Nasıl geçti bu süreç ? İlerleyen yaşlarında sorun olur mu ? Düşünmekten kafayı sıyırcam. Uykular haram😭😞