Nefeshiramm Kızım saat 10 da uyudu normalde o saatte Bi 40 dk uyur sonra kalkar gece 1 gibi uyur neyse…eşimde evde yok uyudu saat 10 da dedim ışıkları filan kapatayım uyanmasın yeter artık. bu saat uyku saati olsun.döndü dolandı karnını doyurdum uyunmasın diye elimden geleni yaptım. sonumu 10 dk dır gözler faltaşı gibi açık acaba başarabilir iyim tekrar uyutmayı ? öyle pek sallama huyumuz yok ilkdefa gece uyandı ve ayağımda sallıyorum. şuan uyku düzeni oluşsun diye amaa nerde ee 5 ay 17 günlük
BabyAsiia Nefeshiramm Allahimm çok tatlı, Allah bağışlasın. Kendince alıştığı belirli düzeni bozulmuş. Galiba normalde ışıkları kapatmiyordunuz. Şimdi ışıkları kapalı görünce kendini farklı yerde alışılmışlığın dışında buldu. Buda ilgisini çekti sanırım ve düzeni alt üst oldu. Düzen oluşturmak için zaman lazim. Biz bile farklı biseyr hemen adapte olup alisamayiz.
Yakamoz__00 Nefeshiramm 10 çok gec 5 aylık bebek için benimki 7de uyur..dogidufundan beri hava kararınca lamba açmayız gece olduğunu anlar..uyku saatinde başka yerde olmam..
qetbu Nefeshiramm Hmm gözlerini yorabilir belki o renk.. yüzüstü yatirip sırtını sivazlayinca başını yastığa koyuyormu yoksa başını kaldirip saga solami bakıyor
Nefeshiramm qetbu benim kızım hiç yüzüstü yatmadı asla sevmiyor o şekilde durmuyor bile şuan gözler gitti emziği attı korkuyorum yere indirmeye uyanıcak diye 🤣 TV ışığını göz yormayacak şekilde ayarlıyorum canım. Gece bize iyi oluyor gece lambası gibi görüntü hiçbirşey yok sadece loşş Bi ışık gibi
qetbu Nefeshiramm Harikaa .. ınsallah uyur Annesi 🌸 yerimede öpersin ama uyaninca . Simdi opupte uyandirma cocugu 😊😊😊😊💜🥰
Nefeshiramm BabyAsiia evet ya nasıl yapmam gerekiyor bilmiyorum uyku düzeni 0 çünkü sürekli ya annemlerde oluyorum yada misafir ne bileyim şöyle Bi 10 gün evimde tek kalmadım ki şu çocugu Bi düzene sokayım. Tam düzene girdi diyorum annemlere gidiyorum. Yada birileri geliyor. Uyku saati oynuyorlar seviyorlar kardeşlerim filan uyku kaçıyor alıltırması ne yazıkki çok uzun ama sadece 1 gün o saatte uyumasa birdaha düzen oluşturmak çok zor bozması sadece 1 gün.
BabyAsiia Nefeshiramm Uyku konusu en dikkat ettiğim en hassas konumdur. Çünkü onlar için çok çok önemli. 3 aylık olacak kızım çok şükür arada sekteye ugrasada düzeni var Allah bozmasın. Uyku saatinde asla dışarı çıkmam. Kimseyle iletişim kurdurmam. Evime kimse gelemez. Bu konuda çok katiyim. Çocuğun uyku saati dediğim an odanın önünden bile kimse geçmez. Zile bile kimse basmıyor. Bir de en kötüsü bölünen uyku. Bisey olacakta bozulacak başka biseye alışacak diye ödüm kopuyor.
Nefeshiramm NukleerBaslikliKiz 🤣🤣🤣 beklediğim yorum şimdi flaş açıcam dedim dur şunun açısını ayarlamam lazımki göze gelmesin 🤣🤣🤣
Giz3w BabyAsiia siz bi 4. Aya gelin sonra konusun bence uyku gerilemesinden sonra 🤣🤣Disardada olmak zorunda olabilirsiniz ayrica senelerce cocugun uyku saati kimse gelemez ben gelemem gibi bi durum mantikli degil ki uyku egitmenleri bile onemli olanin cocugun nerde olursa olsun o duzende kendi basina uyuyabilmesi oldugunu soyluyor.
BabyAsiia Giz3w Muhakkak doğrusu sizin dediğiniz gibidir. Ben kendi halimde kendi çocuğum için kurallar koyuyorum. Sonsuza kadar böyle gitmeyeceğinin bilincindeyim. Atak haftasi olur, Allah korusun hasta olur, ya da sadece canı oyle ister.