Merhaba güzwl anneler ❤️ Yaklaşık bir haftadır vücut soğuklu ile başım belada özellikle geceleri kızım sanki karda yatıyormup gibi vücudu buz kesiyor doktora götürdüm kan değerleri normal sadece karaciğer enzimi yüksek biraz dedi asist verdi birde biz keppra kullanıyoruz karaciğer enzimini oda yükseltir dedi asist kullanıyoruz ama halen bir düzelme yok kalın giydirsem olmuyor kısa giydirsem olmuyor sürekli elim vücudun da yanaklarında ama buz gibi doktoe bence korkulacak bir şeyi yok dedi ama normal mi bu kadar buz gibi olması artık gece uykularımı kaybettim o uyuyor düşünmekten ben uyuyamuyorum başına gelen var mı kızım 4 buçuk aylık