KonudanBagimsiz bi onceki yorumumda ben damlatiyorum iyi geliyor . Fikrimi soyledim tabi size kalmis diye bir yorumum var gormediyseniz diye . . Ben illa onu yapicaksin kesin yap mutlaka yap vs diye bir sey yazmadim . Bebegimin kulagi agridiginda yaptigimi soyledim. Her anne gibi bende tecrubemi soyluyorum hanimefendi sordu bende soyledim gerisi annemize kalmis birsey. Bilmem anlatabildimmi?