Anneler bebegim bu ay sadece 600 gr almış onceki 2 ay cok iyi kilo almisti. Halbuki sutumte yeterliydi. Genelde 1.5 saattede bazen 1 saat arayla bile emerdi bu aralar ama en fazla 6 7 dk cevresine bakmaktan emmedigi durumlarda sagip kasikla verdim ama onun disinda cok emdi ama neden boyle az kilo aldi doymadi mi acaba 1 ay boyunca yavrum zaten kakasi ciside azaldi. 😞