Birminikanne Bebeğim büyüdü 1-3-4 aylık kıyafetleri var hepsi de marka e bebek joker baby hm vs dolabını düzenliyorum ve fazlaca var almak isteyen olursa verebilirim uygun fiyattan
Reyhankarabiber 0/3 3/6 aylık bende de mevcut çabuk büyüyorlar aynen sıfır denecek kadar az kullanılmış kıyafetleri düşünen olursa bende instagram dan görüşebiliriz. Geneli kışlık ve mevsimlik
[silindi] Malesef öyle bizimde hediye gelenler dahil hepsi yepyeni kaldı ilk bebek diye özen bezen aldık hepsini mothercare carters hm bütün kıyafetleri buralardan
Reyhankarabiber Birminikanne evet benim de ya kürkler zıbınlar ya bir kere giyildi ya da hiç giyilmedi. Ve hepsi birer melek yani ikinci el kullanmanın da hiç bir zararı olduğunu düşünmüyorum.
GmzSnn Buradan değil hapymomdan açın bu postu buradakiler bu kıyafetleri çoktaaaan kullanmış bitirmiş anneler orda ki hamilelerden alan hemen olucaktır