123ahmet Merhabalar anneler iki buçuk aylık oğlum var üstümde uyur genelde bazen yüzü yüzümde uyur sarılırım öperim uyuduğu yerde acaba hisseder mi sevildiğini merak ediyorum
Elizan01 123ahmet tabikide hisseder senin onu sevdigini anne karnından belli hissediyor kızımın kulagina fisildiyorum anne seni çok seviyor haa tebessüm ediyor gülüyor sonra sakinleşip uyuyor 🥰
AgentMom 123ahmet tabikide hisseder. Öptüğüm de kızım Gülümser mesela. Ama peşpeşe baya öperim hoşuna da gider. Sarılıp kokladıkça oda sizin kokunuzu çekiyor içine. Bol bol öpüp koklayın
123ahmet AgentMom Himm ne güzel ya bende çok öperim oğlumu üstümde uyur sarılırım kendisine tarif edilmez bu duygu Allah’ım esigesin güzel günlerini görmeyi nasip etsin hayırlısından
Elizan01 123ahmet allah razı olsun Rabbim evlatlarımızı bağışlasın onların derdini göstermesin bize inşallah kötü insanlardan uzak tutsun gerçekten çok korkuyorum böyle bi devirde oldumuz için tiksiniyorum insanlardan güvenemiyorum