Hiranur2010 Kizlar bugün 17.00 da kan testi verdim. E nabiza ne zaman yansır acaba yada sonuçları başka nereden öğrenebilirim bilginiz var mı
nneslihan Hiranur2010 gittiğiniz hastanenin sitesine bakın, e nabızdan daha erken düşüyor sistemlerine
Ulku_06 Hiranur2010 Sms gelir, gelmedi ise Hastanenin Sitesi, veya E nabız, tüm Hastahane ziyaretlerim, detayı görüntüle, tetkikler…
Ulku_06 Hiranur2010 Bence 17.00 da verdiğiniz için çıkmamış olabilir. Ertesi güne bıraktılar büyük ihtimal. Devlet mi?
nneslihan Hiranur2010 bazı hastanelerin sitesi barkodun üstündeki yazan numarayı istiyor yada tc ve sms ile giriş yapılıyor. Bir girip bakın belki istemez