Günaydın annişler. Tecrübeli annelere bişi sormak istiyorum. Düzenli sağmak ve emzirmek sütü gerçekten arttırıyor mu? Ben birini sağıp diğerini emzirdiğimde tedirgin oluyorum. Ya yetmezse hemen dolmazsa diye. Ve en önemlisi sütünüzün bebeğinize yettiğini nasıl anlıyorsunuz?♥️