Arkadaslar lohusa depresyonu dayım üstelik ateşim var ve ara ara öksürüyorum
Göğüs kafesim titriyo özellikle gece olunca
Ne yapmalıyım bilmıyorum. Yanımda Bi annem var aksamları da biraz eşim,,
Bir türlü toparlanamadım bebeğimiz daha 17 günlük üstüne o da doktor kontrollerinr gide gele hava değisimi den hafif arada öksürüyor doktorumuz asosyal olun evde misafir de kabul etmeyin kalabalığa girmeyin dedi
Şu lohusa depresyonu denen sey beni bitirdi simdiden 😔😔😔