1 gün önce covit aşısı biontch aşısını oldum. Bebeğim 1 buçuk yaşında emziriyorum. Bugün kızımın üstünü giydirdiğimde, küçükken yaptırdığımız sol kolundaki aşı izinin etrafında kızarıklıklar gördüm başka bir yerinde yok. Daha sonra kendime baktım benimde küçükken yaptırdığım sol kolumdaki çiçek aşısının etrafı kızarmış. Endişenlendim. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba