Efemmm İzmir için yaz sezonu açıldı. Önceleri biz de tereddüt ediyorduk, ama artık biz nasıl giyinirsek neredeyse aynı giydiriyoruz. Bizim ayakkabılarımız var onun ayağı çıplak tek fark o 😅. Evde de bazen tek zıbın hatta arada bezsiz bile dolaştırıyoruz. Biraz hava alsın çocuuum :) Youtube’da Çocuk doktoru keşfettik yeni, mutlaka daha önceden gören arkadaşlar vardır. Ama ilgilenenler için linkini de şuraya bırakıyorum. Çok güzel bilgiler veriyor ve anlatımı çok net. Ben beğendim, tavsiye ederim. Giyim konusuna da açıklık getiriyor.
https://youtu.be/J6LSNCLa0hc