Balinannesii Test yapıpta testte negatif çıkıp kanda pozitif çıkanınız oldu mu hiç ? Gecen ay regli olmadım, test yaptım negatif çok şükür. Çok ağrım var ama ne kadar geçti hala olmuyorum git gide korkmaya başladım yani. Size sormak istedim.
2minosprenses Balinannesii vallaha bu ay bu konudan ne kadar muzdarip kadin var ben adetim gecikti iki cubuk bir kan testi yaptim negatif hepsi agrim var bel kasik karin alti ama adet yok sistim de ama adetim yok cildiracam 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Balinannesii 2minosprenses gerçekten regli olmayı dört gözle bekliyorum benimde her yerim ağrıyor ama yok gelmiyorda gelmiyor. Daha önce korona geçirdiniz mi ?
whitechocolatemocha 2minosprenses soğan suyu için söktürüyor adeti eskiler bebek düşürmek için içermiş Babannem söylemişti 3 ay adet olamamıştım sizin gibi gebelik falanda yoktu Babannem dedi soğanı kabuklarıyla 4 e böl kaynat suyunu iç aynı gün adet oldum ama feci oldum birden söktürdü
2minosprenses whitechocolatemocha yarin sabah ilk is denicem acaba adet emziriyorum bi sıkınti olurmu acaba ?🤨😊
whitechocolatemocha 2minosprenses adet olmasan daha iyi aslında adet dönemlerinde süt üretimi azalıyor çünkü
2minosprenses whitechocolatemocha kizim 11 aylik ek gidasinida aliyor ve ben sistim davul gibi cok rahatsizim bu durumdan 🤣