Kusurluanne ışıklı, renkli olduğu için dikkatini çekiyordur. Bende evde hiç açmazdım ama bir yere gidince açık olunca bakardı. Hergün yarım saat yada bir saat izlettirmenizi başka şeyler ile meşgul etmenizi tavsiye ederim. Şimdi için değil ama bir kaç ay sonra seslendiğinizde bakmama, ekran maruziyeti durumları olabilir. Teknoloji hayatımızın her yerinde malesef, o sebeple sağlıklı kullanmak gerekiyor..