34Prensesannesi 3 aylık kızım var uyumuyooor saat kaçtan berii sallıyorum nezşeyim maskeyle zor nefes alıyorum kucagma almak istemiyorum ama kafayı yemek üzereyim gazı yoook altı temizzz karnııı tooook
2minosprenses 34Prensesannesi canim bi besmele cek bebegin daha cok kucuk gece gunduz ayrimini daha yeni yapar olabilir cok zorlaniyorsan maskeni cikar bence cocuk fazla aglamasin yazik 💖💐😊
Selma-aygun37 34Prensesannesi aynı şekilde 2.5 aylık kızım uyKusu var kucağıma aldığımda uyutmak için ağlıyo yatırıyorum sallıyorum bıraktığım anda gözlerini açıyor atak mı acaba diyorum diğer herşey tamam kendimce
34Prensesannesi Selma-aygun37 bilmiyorum ki hep uyutuyoruz gözleri yarım gün içinde 10 dk anca uyuyor maskemi çıkaramıyorum nezleyim ona geçer diye korkuyorum