Vallahi bu kacinci antibiyotigim sayamadim. Habire farenjit oluyorum, kulak enfeksiyonuna ceviriyorum ayda 2 kere kullaniyorum en az, kis geinlce alerji sezonu acilinca. buyuk kizda kullandigimda kizim ishal olurdu, kucugumde hic etkisi olmuyor. Yan etki olarak bebekte ishal, gaz gibi sikayetler olabiliyor. Emzirdfgini soyldieysen ona uygun vermislerdir emzirmeyi birakma