Babyneva Kutlayacağımız gün eşimin yanında çalışan adam korona oldu eşimin şüphesi vardı iptal ettik şükür bişey çıkmadı sonra yapalım dedik kardeşimin sınıfında korona çıktı temaslı diye karantinaya girdi ailem yine kutlayamadik tam tekrar yapalım derken kuzenim vefat etti anlayacağınız nasip olmadı bizde eşimle ufak bir pasta üfleyip çekim yaptırdık hediyelikleri bile duruyor