Herkese iyi akşamlar. Bı sorum olacak bilenler yardımcı olabilir mi özellikle bebeğinde kendisinde yada çevresinde çölyak olanlar. 2 buçuk yaşında oğlum var. Günde 5-6 kere kaka yapıyor ortalama ve hep cıvık hep atletine geçiyor hatta yandan. Ekmek yemeği çok sever kuru kuru yiyor diyorum ki o kadar kuru şeyler yediği halde nasıl böyle cıvık yapıyor hiç sekilli kaka yapmaz hep bebek kakası gibi. Kokusu da ekşi oluyor. Ben daha önce suphelenip götürdüm coktora kan ve kaka tahlili istedi kan verdik ama kaka verememistik kanda bosey çıkmadı. İçim rahatlamıştı ama şimdi tekrar kafama takılıyor normal mi yani bu durum. Kilo almasında çok sıkıntı yok. Yani normal kiloda zayıf değil. Ama bana cıvık yapması çok sık yapması ve ekşi kokması hic normal gelmiyor biraz uzun yazdım kusura bakmayin