OyaGny İzine geldik bikaç gün kaynanamda kaldım şimdide annemdeyim 1 haftadır oğlum 1 saatte 1 buçuk saatte bir uyanıyor beşiğini getiremedim acaba yerinden dolayı mı yoksa bu ayda oluyor mu çok yoruldum emmeden de asla uyumuyor napacam 🤮😪😪
Kahveliseker OyaGny biz de 9 ay 25 günlüğüz bir aydır ölüyoruz. Kendi yataginda yatmiyor bizim yatagi ele gecirdi kari koca nobetlese uyuyoruz gece 1-2 saatte bir kalkip oturuyor yuvarlanıyor ağlıyor o kadar zorlanıyoruz ki anlatamam size. Umarım gecici birseydir 🤦🏻♀️
OyaGny Kahveliseker offf benimki de öyle şimdi aldım daha başka yere bi saatte bir emer mi ya emiyor yenidoğan bebek gibi 😪
Kahveliseker OyaGny valla yenidoğan hali daha iyiydi pispis yapinca kucakta sallayinca uyuyordu simdi sakinlesmiyor oturuyor gözleri kapalı ağlıyor 😓
Yelizalkan Bizde 9ay 20 gunluguz son 3gundur 3e kadar bekliyor gunduz uykumuz yok ama öglen 2 3 arasina kadarda uyandiramiyorum ki bundan once aksam 8 sabah 8 gece dogdugundan beri gece emzirmek icin zorla uyandirirdik bizim yataktan da baska yerde yatmaz
Yelizalkan OyaGny atak dönemlerinde genelde bu sekilde oluyormus ve gecici deniliyor bekliyecez artik canlari iyi olsunda onlar halinden memnunsa ben herzaman memnunum zaten 🤭