Frhnylmz Bir arkadaşımın bebeğinin saçında ense kısmının hafif üstünde baya bi kızarıklık oluşmuş saçı da dökülüyor. Doktor egzama demiş. Çocuğun saçını kendisinin yoldugunu söylemiş. Krem vermiş ama fayda etmemiş. Egzamaya ne iyi gelir kızlar bilen var mı
1prens1prensesannesii Frhnylmz mustelanın kremini kullandım ben.. Geçti kızımda da olmuştu yenidoğan. Şuan 2 aylık çok az kaldı
Sulebaydir Frhnylmz 4 ay egzamadan çekmiş bir anne olarak izmirde iseniz bir aktar var o bitkisel krem yapıyor almanızı tavsiye ederim 6 dr dan sonra bulduğumuz bu aktar çok şükür bizde hiçbir sıkıntı çıkmadı instagram dan lokmanaktar_snmbrc sayfasına bir göz atın öncesi sonrası birçok bebek resimi var
Sulebaydir Hbbsnnplt ben İnternet’e izmirde bir aktar var oradan siparis ettim kargo ile geldi buradaki ozfidanci ya sormuştum orada yapıyormuş ama ben lokmanaktar_snmbrc var instagramdan oradan siparis etmiştim biraz pahalı ama bizimki çok şükür gecti
Sulebaydir Hbbsnnplt sivasta gittim dr lar 5 i özel dermatolok aydın Kelkit ve üniversitede prof dr. Melih Akyol çocuk dr. Mahmut vardı hülya vardı özel polikliniği olan çocuk dr osman gonulal vardı hepsini gezdik bir çare olmadi çok şükür o aktar dan aldığımız kremler tamamen geçirdi eğer tekrarlama yapıyorsa kesinlikle tavsiye ederim