Biz rotavirüsü aşısını 1 aylıkken olduk. Hiç bir etkisi olmadı, bebeklerin zaten emiyorsa hele 10 güne kadar kaka yapmamaları normal🤗 siz karnına saat yönünde masaj yapın, hatta bunun için masaj kremleri var ben kullanıyorum, yeter. Yapar bebeğiniz kakasını, endişelenmeyin🤗