Nillara Sogumamis bende temizliyodum bez yapisti tabii ki. Benim neyime cam ocak allah askina nasil temixlerim ben bunu? Karbonattan macunlar mi yapmadim sirkeyle tuzla mi ovmadim. Yarisi gitti en derin yerleri kaldi. Sizin kesin vardir bi cozumunuz. Cif doktum uzerine beklesin oyle yunusar diye dusundum napiym vi akil verin
ZMK Nillara alkol dökseniz o çok güzel temizliyor herşeyi yada yumuşatacak bişey yağ sökücü asperox falan sıkın bekletin asperox lekeleri güzel yumurşatır
ZMK Nillara alkol dediğim izopropil alkol genelde temizlikte dezenfektan da kullanılıyo dezenfektan falan sıkın
qetbu Nillara dis macununu yanik olan kısımlara sıkın, bulaşık sungerinin sert yeriyle ovalayin , benim ocaktan cikmisti,umarin sizinkide çıkar. Haber vermeyi unutmayin 😊
Omero21 Nillara koroplast ın cam Ocak beziyle çözdüm ben çok şey denedikten sonra Migros’ta var mutlaka alın
AgentMom Nillara https://ty.gl/4yi8nrvqw0 bundan kullanıyorum. Kazıma aleti de camı çizmeden çıkarmana yardımcı oluyor. https://ty.gl/aqv3ryj7sx normalde de bununla temizliyorum. Döküm başlıklarını bununla yıkıyorum https://ty.gl/kj6vl72fm9 Birde bu bezler çok iyi. Duşakabin de ve ocakta kullanıyorum