e1if Kızlar bugün menenjit aşısı olduk kafası çok sıcak yanakları doğuş kafası 37 derece yanağı 36.7 karnı 37.5 çıktı 1 saat önce kalpol verdim başka ne yapabilirim acaba ateşi çıkarsa ılık bir duş ya da başka bir şey
Aycarya e1if ateşi çıkınca sirkeli bez koydum kafasına tamamen soyup sadece zıbını kalmıştı ateş düşürmede çok etkili ama yine de siz bilirsiniz 😊
Ikraberra e1if bol bol emzir canm emzirme kampı yap,tek zıbınla yatır çocuğu.Rabbim şifa versin inşallah
DiDoCe e1if Benim bebeğim 38.3 oldu o asida soymuştuk zaten sürekli ıslak bezle siliyordum en son ılık duş iyi geldi sürekli emzirin birde endişe etmeyin geçecek
Tugce e1if biz 3 aylık olduk. Hiç olmadığı kadar ağlıyordu katıla katıla. 6 saat ara ile toplam 2 kez calpol, her an emzirme yaptık. Üzerini örttüğümüz an alev alıyordu örtmedik. Korkmayın 1 gün sürüyor, ben korkmuştum 🙈🌸
cinemmm e1if 38,5 u geçmişti bizim de 1 gece oldu sadece korkmayın sirkeli bez değil ıslak bez koyabilirsiniz tabi koydurursa benim ki koydurmaz ben calpol verip soymuştum şükür uzun sürmedi bi de sürekli emzirip su da verdim