Suhann 4 aylık bebeğimin popusunda isilik tarİ küçük sivilceler çıkmış alerji belirtisi olabilir mi ya da bezi ıslak mendili yediğim bişey mi pişik yapmış olabilir anlamadım bı fikriniz var mi
Leyla_21 Benim bebişim de de vardı ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum biraz da zeytinyağı sürdüm 2 günde geçti canım