Benim kızım da öyleydi 2. Yw hamile olduğumu ögrenince memeyi bıraktırmaya karar verdim o kadar sancılı bi süreçti ki anlatamam denemedigim yok kalmadı sabır taşı, salça ıvır zıvır. Evde guaj boya vardı siyaha boyadım meme ucumu bikaç gün emmedi ama sürekli açp açıp bakıyodu tam heveslendim bu sefer de boyanın açıp kapadıkca cıktıgını farketti bi çgün dustan cıktım daha boyatı süremeden yapıştı😂😂 en son yara bandı yapıştırıp onun üzerini boyadım bandı çıkaramadı boyayı da silemeyince mecburen bırakmak zorunda kaldı 9 ay falan oldu bıraktıralı ama o çaresizligi hala gözümün önünden gitmiyo.