esradinar Kızlar çok saçma gelecek belki ama Kovid-19 testim pozitif çıktı hep maskeyle geziyorum kızım 4 buçuk aylık beni unutacak diye endişe ediyorum öyle bişey olmaz dimi hastalığın verdiği hassasiyet sanırım
Fasulye12 esradinar ayrı değilseniz eğer kokunuzdan ve sesinizden sizin annesi olduğunu bilir 😊geçmiş olsun 🌼
Yasemin38 esradinar unuturmu hiç canım o seni kokundan tanır sesinden tanır üzme kendini ki çabucak iyileş😊her emzirme öncesi ellerini iyice yıkayıp maskeni tak hiç birşey olmaz Allahın izniyle
esradinar Yasemin38 inşallah canım çok teşekkür ederim zaman ayırıp yazdığın için Allah razı olsun 🤲🏻
Goktugsmommy Ne kadar tatlı bi endişe 🥰 kokunuzdan tanır yine unutmaz, çok geçmiş olsun bebişinize maskesiz sarıldığınız nice günleriniz olsun..