DurununAnnesi12 2 aya yakındır kızım kabız denemediğimiz şey kalmadı ek gıdaya başladığımızdan beri kakasını yapamıyor keçi gibi yapıyor şimdi katıla katıla ağlıyor ilaç verirler mi ?
yavrusununannesii DurununAnnesi12 kullandığı vitamin felan varsa çocuğun o da kabız yapar ama kesin doktora gidin
motherthea DurununAnnesi12 ablamın bebeği de öyleydi mamasını değiştirdiler aptamik comformile geçti ve düzeldi sürekli lavman yapıyorlardı
Tomris-Hatun DurununAnnesi12 biagala al keci gibi bizimkilerde edio ek gidadan o . Bu dedigimi muhakkak al
DurununAnnesi12 Kevseryldz ya eşim annesi hep beni suçladı yemene dikkat et yememe dikkat ettim yine aynı en son dayanamadım sinirden ikisine bağırdım
Kevseryldz DurununAnnesi12 iyi yaptınız dinlemeyin kimseyi çocuğunuzda anormal bi durum varsa doktora götürün daha çok küçükler en iyi siz anlarsınız halinden geçmiş olsun canım
DurununAnnesi12 motherthea biz bebevita 2 kullanıyoruz normalde kabız yapmazdı doğduğundan beri bu markayı kullanırız
Mrs_Mert DurununAnnesi12 sağlık ocağının verdiği kan damlası kızımı da kabız yapmıştı. Fitil kullandı ve damlayı değiştirdik
Bebegimm1 DurununAnnesi12 Onlar genelde gaz kabizlik yapiyr bir sure kullanmayin eczaneden ozel kendiniz alin belki de onlardan dolayi kabizlik cekiyordur
yavrusununannesii DurununAnnesi12 himmm d vitamini yapıyor olabilir çünkü herkes sağlık ocağının verdiği vitaminler kabız yapıyor demislerdi
Rainyellow DurununAnnesi12 probiyotik takviyesi yapmayı denediniz biogai olur maflor damla olur herhangi bir probiyotik damla kullanabilirsiniz bağırsaklardaki yarar bakteri miktarını arttırıyor böylece bağırsak hareketleri düzenli hale geliyor